GlossyBox primasis įspūdis + būkite atsargios! || Liepos mėnesio dėžutė


Labas! Žinot, kaip būna su maistu, kad nori, bet nežinai ko nori? Man kartais taip būna ir su kosmetika/grožio priemonėm. Atrodo nori kažką išmėginti naujo, o ką - nežinia. Tokiu atveju idealiausia išeitis yra grožio dėžutė.

Aną dieną scrollin'dama per Facebook'ą užmačiau reklamą, sakančia, jog GlossyBox dėžutėje net trys pilnos pakuotės produktai, o dar reklamoje ryškiom spalvom nulietas Spectrum highlitinimo šepetėlis tiesiog privertė mane užsukti į jų puslapį. Tuomet, gi savaime aišku, turėjo iššokti reklama, kad studentams taikoma nuolaida dėžutei yra puse kainos, na ir tuomet neliko abejonių - privalau nusipirkti.

Už dėžutę sumokėjau £5 +  £3.25 atsiuntimo mokestis, tad gavosi  £8.25. Be akcijos dėžutės kaina £13.25.


P.S. Jei norite gauti 40% nuolaidą pasinaudokite manuoju kodu: http://referme.to/IbLbupo


Tai visų pirmą skirkime minutę pačiai dėžutės išvaizdai. Mažų mažiausiai nereali! Auksinės, spindinčios raidės, ryški koralinė spalva, tiesiog rėkia - mums reikia daugiau vasaros! Produktai supakuoti į šiugždantį pakavimo popierių, perrišti kaspinu ir GlossyBox 'antspaudu'. Tiesa, dėžutės viduje buvo dar kelios reklamos ir lankstinukas; ką rasi šioje dėžutėje, trumpas produktų naudojimo aprašymas ir kainos.


Ir tadada-ta-ra...! Dėžutės turinys:


Papanga plaukų gumelės, kaina  £4.99 (pilna pakuotė).

Išvaizda ir aprašymas kone toks pats kaip ir Invisibobble plaukų gumelių. Neleidžia plaukui skilinėti, tvirta, elastinga. Spalvos man labai patiko, neutralios, tad tiks prie mano plaukų kuo puikiausiai. Kol kas jas taupau, nes bandau 'damušti' savo paskutines kelias likusias Invisibobble gumeles. Nors turiu nuojautą, kad šias atidarysiu nespėjus 'pribaigti' senųjų... :)




Cutebalms Macaroon Tint Balm in Crushed Berry, kaina  £5.99 (pilna pakuotė).

Produktas kuris labiausiai nepatiko. Pakuotė žaisminga, lūpų balzamas konsistencija niekuo nesiskiria nuo kitų, gan intensyvi spalva. Nėra parabenų, tačiau negaliu rasti informacijos, jog būtų netestuota ant gyvūnų. Galima naudoti tiek kaip lūpų balzamą, tiek kaip skruostus rausvinančią priemonę, nors man atrodo, kad lūpoms skirti produktai turėtų būti naudojami lūpoms, o skruostams skirtos priemonės - skruostams, tad aš jį mėginau tik ant lūpų. 

Bet yra du didžiausi minusai dėl kurių produkto nenaudosiu. Tai visų pirma savo darbo jis neatlieka. Visiškai nemaitina, nedrėkina lūpų, jausmas lyg būčiau kokį pigiausią vazeliną naudojusi. Ir antras minusas tai kvapas. Be proto stiprus uogų sumaišytų su vašku kvapas. Žodžiu, labai LABAI nepatiko ir žinau, kad nebus naudojamas, tad jam teks rasti naujus namus arba keliaus į šiukšlinę.

P.S. Keista, jog ant lankstinuko nurodyta kaina £5.99, kai CuteBalms oficialiame puslapyje £3.99.





Bellapierre Cosmetics, Banana Setting Powder, 4g, kaina £25 (pilna pakuotė).

Iš pirmo žvilgsnio įsimylėtas produktas. Biri, 'bananų' geltonumo pudra, skirta tiek užfiksavimui, tiek baking'ui, tiek raudonio nuėmimui. 3 viename ir viskas ko man gali prireikti! Taip pat, netestuota ant gyvūnų. Spalva labai pigmentuota, tad idealiai paslepia raudonį. Kadangi mes su Mantu visada juokaujam, kad mano oda geltona, kaip iš Simpson'ų, turbūt daugiau argumentų šiuo atveju ir nereikia :D. Itin lengvas naudojimas, naudojant kaip baking'ą, papildomai pamaskuoja mano itin juodus paakius. Taip pat GlossyBox puslapyje rašo, jog galima naudoti kaip šešėlių pagrindą, tačiau to dar nemėginau, nes tam turiu kitą meilę iš Smashbox. Taigi, galiu tik pasakyti, kad kol kas esu įsimylėjusi šį produktą iki ausų, bet kas žino, gal po mėnesio, kito nebematysiu visko pro rožinius akinius...?:)



Monu Professional Skincare, MONUspa Soothing After Sun Lotion, pilnos pakuotės kaina £19.95 už 180ml, tačiau pas mane tik 100ml, tad tikslios kainos negaliu pasakyti. 

Aprašymas teigia, jog šis, lengvos tekstūros kremas yra skirtas naudoti po saulės, nudegusiai odai. Drėkina odą, padeda ilgiau išlaikyti odą įdegusią (kas iš tiesų labai įdomu). Aloe Vera šaldo ir mažina paraudimą. Vitaminas E, taukmedžio ir kakavos sviestai pamaitina ir yra puiki prevencija odos senėjimui. Galima naudoti tiek ant veido tiek ant kūno. Netestuota ant gyvūnų.

Aš nežinau, ar čia tik man taip, bet kaskart išgirdusi brand'o pavadinime žodį 'professional', man nesinori jo naudoti. Visuomet manau, kad produktas turėtų kalbėti pats už save, ir tas 'professional' man visada siejasi su visokiais šarlatanais ir kelia daug nepasitikėjimo. Bet gal čia tik mano bėda :D 

Kaip bebūtų gaila, produkto net neatidariau, kadangi galioja tik 12 mėnesių. Žiemą važiuosim atostogauti ten kur karšta, tad pasilaikysiu aš jį atostogoms, kad galėčiau naudoti dar ir kitą vasarą. 



Spectrum Collections, small fan - A10. Kaina £4.99.



Taigi, čia gi tas pats šepetėlis kuris taip patraukė mano akį ir jis tas kaltininkas dėl ko pirkau šią dėžutę! Aprašyme teigia, kad idealiai tinka naudoti kartu su Banana Powder ir yra Spectrum best-seller'is. Šepetėlis pagamintas is sintetinių šerelių. Geriausiai tinkamas naudoti su biriais produktais, o čia ir yra didžiausias jo minusas, nes šešėlių ar kreminių produktų jis niekaip nepaima. O gaila, nes dabar teks pirkti naują highliter'į, ir jis turės būti birus, kad galėčiau šepetėlį normaliai išmėginti. Over all, jei ir nerasiu jam tinkamos naudojimo funkcijos, bent jau spalvos tai tikrai nerealios. 




Tai tiek. Kaip matot, dėžutės turinys kur kas perspjauna kainą, dauguma produktų patiko, tačiau vienintelis ir didžiausias grožio dėžučių minusas, jog niekada nežinai ką gausi. Ir tokiu atveju, kartais pinigai gali būti išmesti į balą, nes galbūt nepatiks kvapas, konsistencija ar iš viso tau vienas ar kitas produktas net nebus reikalingas ar naudingas. 

Nors ir pirmasis dėžutės įspūdis vau, tačiau prieš užsisakydamos būkit atsargios. Aš užsisakiau prieš Liepos 15 dieną, vos tik gavau dėžutę iš kart atšaukiau prenumeratą. Po poros savaičių gavau žinutę, kad iš mano PayPal sąskaitos nuskaičiuota £13.25. Pasirodo, jei nori atsisakyti prenumeratos, ją atšaukti reikia iki mėnesio vidurio, tai yra iki 14 dienos. Jeigu atšauki vėliau, už ateinantį mėnesį teks sumokėti ir gausite dar vieną dėžutę. Iš esmės tai čia mano pačios klaida, jog nepasiskaičiau sąlygų iki galo, iš kitos pusės, dėžutė patiko, tad laukiu rugpjūčio mėnesio dėžutės. Po mano naujausiu video pasipylė žinutės, kad labai norėtumėt, jog išmėginčiau 3 mėnesių prenumeratą, tad jei rugpjūčio dėžutė nustebins ne mažiau negu liepos, būtinai užsisakysiu prenumeratą. :)


Ačiū, kad esate kartu ir gražios dienos!

P.S. Jei norite pamatyti mano pirmąjį dėžutės įspūdį, video rasite čia:




Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Naujovė: L’Oréal Paris Colorista plaukų dažai

Nillergen - pagalbininkai gydant alergiją

Rūbas ar brūdas: Zaful.com apžvalga