Rūbas ar brūdas: Zaful.com apžvalga
Labas! Jei sekate mane kuris laikas YouTube, turėtumėt žinoti apie ribriką 'rūbas ar brūdas', na o jei esate visiškai naujas žmogus trumpai apie tai... Rūbas ar brūdas tai filmukų serijos, kuriuose apžvelgsime įvairiausias elektronines parduotuves, jų drabužius ir aksesuarus ir įvertinsim, ar visgi verta pirkti nebijant įsigyti brūdo, ar geriau pataupyti ir investuoti pinigus kitur. Šį kart įvertinsiu Zaful.com parduotuvę, kaip sekėsi bendradarbiauti ir kokia visgi tų rūbų kokybė, 💩 ar 💃..?
Susisiekusi su Zaful.com jie man pasiūlė apsipirkti už 100$ jų parduotuvėje, galėjau rinktis viską ką noriu. Jei YouTube paieškoje bandytumėte rasti apžvalgų apie zaful.com kone daugiau nei pusę jų būtų apie maudymosi kostiumėlius ir bikinius, ir turiu pripažinti jų asortimentas ir pasirinkimas kur kas populiaresnis negu kitų rūbų, o ir kainos itin patrauklios. TAČIAU. Gali pirkti tik komplektais, ir viską TIK vieno dydžio, kas reiškia, jog jei tavo viršus S, o apačia L, tau teks pirkti 2 tuos pačius maudymosi kostiumėlius...
Patogumas naršant. Pats website ganėtinai patogus ir patrauklus akiai, nėra jokių 'kliurkų', viską galima lengvai rasti. Vienintelis minusas man, jog prie rūšiavimo/rikiavimo langelio nėra paieškos pagal didžiausią nuolaidą, bet galbūt ne daugelis ta funkcija naudojasi ir ji nėra tokia populiari.
Bendradarbiavimas. Ne pats maloniausias, nei ačiū nei prašau, nei geros dienos, vien dėl to ateityje nesinorės bendradarbiauti.
Prekių atsiuntimas ir bendravimas. Prekes išsirinkau dar gruodžio mėnesį, kažkodėl siuntinys buvo padalintas į dvi dalis. Vieną dalį (džinsofkę ir megztinį) gavau prieš Kalėdas, kitą siuntinio dalį gavau sausio vidury. Paklausus ar dar tikėtis man gauti tą antrąjį siuntinį, atsakymas buvo itin lakoniškas, nei labukas, nei prašau palaukti. Ir ne, čia ne mano išsi*isinėjimas, nes kiekvienoje normalioje kompanijoje žmonės yra mokomi kaip bendrauti ir bendradarbiauti, juo labiau, kad turėčiau padaryti jiems reklamą. Nors galbūt aš jau išlepusi ir pratusi prie itin mandagių britų, kai tenka su tiek daug žmonių laiškais bendrauti. Bet noriu paminėti, kad su SheIn, FashionMia arba Romwe tokių nemalonių situacijų niekada dar nėra buvę.
Prekės. Be abejo, neapsieita be išlindusių ir neapkarpytų siūlų. Iš 6 daiktų likau patenkinta tik 3 kokybe ir dizainu. Daugiau apie juos pamatyti ir išgirsti galite paspaudę ant šios nuorodos:
Tikiuosi ši apžvalga buvo naudinga💖
Gražios dienos
Algimantė
Susisiekusi su Zaful.com jie man pasiūlė apsipirkti už 100$ jų parduotuvėje, galėjau rinktis viską ką noriu. Jei YouTube paieškoje bandytumėte rasti apžvalgų apie zaful.com kone daugiau nei pusę jų būtų apie maudymosi kostiumėlius ir bikinius, ir turiu pripažinti jų asortimentas ir pasirinkimas kur kas populiaresnis negu kitų rūbų, o ir kainos itin patrauklios. TAČIAU. Gali pirkti tik komplektais, ir viską TIK vieno dydžio, kas reiškia, jog jei tavo viršus S, o apačia L, tau teks pirkti 2 tuos pačius maudymosi kostiumėlius...
Patogumas naršant. Pats website ganėtinai patogus ir patrauklus akiai, nėra jokių 'kliurkų', viską galima lengvai rasti. Vienintelis minusas man, jog prie rūšiavimo/rikiavimo langelio nėra paieškos pagal didžiausią nuolaidą, bet galbūt ne daugelis ta funkcija naudojasi ir ji nėra tokia populiari.
Bendradarbiavimas. Ne pats maloniausias, nei ačiū nei prašau, nei geros dienos, vien dėl to ateityje nesinorės bendradarbiauti.
Prekių atsiuntimas ir bendravimas. Prekes išsirinkau dar gruodžio mėnesį, kažkodėl siuntinys buvo padalintas į dvi dalis. Vieną dalį (džinsofkę ir megztinį) gavau prieš Kalėdas, kitą siuntinio dalį gavau sausio vidury. Paklausus ar dar tikėtis man gauti tą antrąjį siuntinį, atsakymas buvo itin lakoniškas, nei labukas, nei prašau palaukti. Ir ne, čia ne mano išsi*isinėjimas, nes kiekvienoje normalioje kompanijoje žmonės yra mokomi kaip bendrauti ir bendradarbiauti, juo labiau, kad turėčiau padaryti jiems reklamą. Nors galbūt aš jau išlepusi ir pratusi prie itin mandagių britų, kai tenka su tiek daug žmonių laiškais bendrauti. Bet noriu paminėti, kad su SheIn, FashionMia arba Romwe tokių nemalonių situacijų niekada dar nėra buvę.
Prekės. Be abejo, neapsieita be išlindusių ir neapkarpytų siūlų. Iš 6 daiktų likau patenkinta tik 3 kokybe ir dizainu. Daugiau apie juos pamatyti ir išgirsti galite paspaudę ant šios nuorodos:
Šalikas, spalva Black: http://www.zaful.com/plaid-pat tern-fringed-square-scarf-p_ 210909.html?lkid=33969
Akiniai, spalva Golden: http://www.zaful.com/metal-bar -golden-frame-aviator-sunglass es-p_170665.html?lkid=33969
Marga palaidinė, dydis M: http://www.zaful.com/bohemian- loose-printed-blouse-p_227720. html?lkid=33969
Pilkas megztukas, dydis M: http://www.zaful.com/cold-shou lder-long-sleeves-t-shirt-p_ 234439.html?lkid=33969
Smėlio spalvos megztinis, spalva APRICOT: http://www.zaful.com/round-nec k-lace-up-jumper-p_239757.html ?lkid=33969
Džinsinis švarkelis, dydis S: http://www.zaful.com/faux-shea rling-floral-embroidered-jean- coat-p_249024.html?lkid=33969
Reziume ir patarimas. Domėkitės, domėkitės ir dar kartą domėkitės prieš apsiperkant internetinėse parduotuvėse. Nepamirškite pasiskaityti internete, pasižiūrėti atsiliepimus, video. Sakyčiau, kad video, kur žmonės ant savęs išmėgina ir parodo yra patys naudingiausi, nes galite žinoti ko tikėtis. Taip pat, pasistenkite pasiskaityti drabužio įvertinimą, o jei jo nėra, kaip šiuo atveju Zaful.com, pamėginkite paieškoti pagal drabužio kodą ar pavadinimą, pridėję 'zaful' arba 'rewiev'.
Tikiuosi ši apžvalga buvo naudinga💖
Algimantė
Komentarai
Rašyti komentarą